Glöm bort allt du lärt dig.
Göran Adlén har varit creative director och har arbetat med många internationellt kända varumärken. Förutom att föreläsa arbetar Göran Adlén med utbildningar till företag samt med strategiska framtidsfrågor som konsult till både stora och små företag.
Att se in i framtiden är inte så lätt. Kanske är det rentav omöjligt. Däremot finns det de som kan göra högst kvalificerade bedömningar av hur framtida trender och tendenser kommer att se ut. Göran Adlén tillhör en av dessa personer som har gjort framtiden till sin specialitet och han hjälper dagens verksamheter att få bättre koll på och förbereda sig inför morgondagens branscher.
Exempel på föreläsningar:
Det goda företaget
Idag är inte att tänka i termer av hållbarhet och att vara det goda företaget någon konkurrensfördel, idag är det en nödvändighet. Att vara det goda företaget kräver att en äkthet genomsyrar företaget i allt från stort till smått. Denna föreläsning pekar på möjligheter kring hållbar affärsutveckling.
Mod, passion och action
Detta är den mest efterfrågade föreläsningen eftersom budskapet passar praktiskt taget alla åhörare. Det är en inspirerande föreläsning om hur man ska våga tänka i nya banor och släppa loss kreativiteten, att verkligen få en organisation att brinna för det de gör. Helt enkelt att våga visa att man älskar vad man gör. För allt går att kopiera utom den äkta passionen.
Extremservice – det enklaste och svåraste sättet att bli vinnare
När allt blir mer och mer lika så krävs det något extra, extremservice. Det räcker inte att bara vara bra, utan du måste vara bäst. Du möter nya kunder med nya krav. Hur ska du hantera de digitala infödingarna, de kapitalstarka pensionärerna och ett alltmer mångkulturellt Sverige? Du möter den påläste kunden som vet allt, och du möter kunden inte bara fysiskt utan också i den virtuella världen.