Allt vi vet, är att allt förändras – Ledarskap, eget ansvar och lönsamma affärer
Vill du att alla kollegerna och organisationen ska stärka varandra? Att arbetskamraterna ska må bättre och därmed göra ett ännu bättre jobb? Marcus Majewski är föreläsaren som verkligen gör skillnad. Han väljer att se hela organisationen och alla dess medarbetare istället för dagens ständiga fokus på ledaren.
Efter att ha ägnat större delen av sitt verksamma liv att producera upplevelser vet Marcus Majewski nu hur vi ska driva våra organisationer och idéer i samtiden.
Det kan handla om att leda sig själv, vad du behöver göra för att skapa en attraktiv destination eller om du helt enkelt behöver nutidsanpassa din idé och/eller organisation. Vill du att alla kollegerna och dina kunder ska stärka varandra? Att arbetskamraterna ska må bättre för att kunna nå nya mål? Marcus Majewski är föreläsaren som verkligen gör skillnad. Han väljer att se hela organisationen istället för dagens ständiga fokus på ledaren.
Med en lång bakgrund inom hotellnäringen har Marcus byggt på sig en gedigen erfarenhet av att leda, styra och utveckla. Idag är Marcus en entreprenör som lägger sin tid till del på egna projekten parallellt med att han hjälper andra företag. Fokuset idag ligger främst på handeln som famlar, branscher som behöver förnyas och möjligheterna som skapas i de nya destinationerna som städer behöver bli.
Men ingen utveckling, förnyelse eller förändring händer om du inte anpassar din organisation. Skapa en kultur som ger insikter, och få dig själv och dina kollegor att öka prestationen genom eget ansvarstagande och egen drivkraft. Det leder till ökad effektivitet, bättre kundservice och därtill bättre relation mellan alla i bolaget. Kort sagt visar Marcus hur man blir en mer kompetent och omtyckt kollega samtidigt som bolaget frodas, hållbart.
Marcus Majewski är scenvan, provokativ och väljer att uttrycka det alla arbetsgivare så många gånger tänker. Han garanterar att åhörarna lämnar honom berörda och stärkta av självinsikter som håller i sig.
.