Hem / Föreläsare / Jonas Kjellberg
Jonas Kjellberg - Föreläsare / Föreläsning - Speakers&friends

Jonas Kjellberg

Digitalization.

Jonas Kjellberg is a much appreciated lecturer at Stanford University and Stockholm School of Economics where he lectures on entrepreneurship and how to create a winning sales culture. He is also the co-author of the book, Gear up.

Jonas Kjellberg joined Skype very early on and worked in Skypes founding office. He was VP head of sales at Telecoms, responsible for all sales and revenues from Skype out and Skype In standing for 90% of the revenue stream.

Jonas has a MBA from Uppsala University and an engineering degree from the Royal Institute of Technology in Stockholm. Jonas is also an experienced Venture investor: Jonas was assigned to build Kinneviks internet investment arm, with success investments as Zalando, Rocket Internet, Hello Fresh, Avito, Yell, Dafiti, Lamoda. Jonas was also the Chairman for ICloud, sold to Apple and Founder of Player:IO. He is also one of the authors of the book, Gear up, written together with Harvard and Stanford professors.

His focus is on digitalization and how to delight the user. What needs to be done to secure the innovation intent, but even more fundamental: How can sales be built into the product, in order to transform your customers into being a part of your sales force by sharing their stories of delight. Ask yourselves how you as an organization can increase the frequency of that message, to create that friction free story?

To secure the delight and strengthen it in every action taken, everyone in the company needs to share the idea of the Delight, and understand the customer need that the company is solving. Since a 100% of all revenues come from sales, all functions needs to be involved in creating the delight.

Jonas Kjellberg is specialized in developing a fundamental understanding for how product, sales and profitability must interact in order to create successful business. He supports management teams in developing their overall sales strategy and a winning sales culture. Organisations today face new demands as customer satisfaction is becoming more and more transparent with users increasingly sharing their experiences.

Pressbild – Jonas Kjellberg.

Så bokar du Jonas Kjellberg

1

Undersök i korthet vad ni är ute efter.

Prata först ihop dig med dina kollegor och gör lite research. Vilken inriktning vill du att evenemanget ska ha och vad får det kosta? Är datumet fast eller flexibelt?
2

Kontakta oss och berätta mer

När du har klart för dig vad du är ute efter och inom vilka ramar, är du varmt välkommen att kontakta oss för att berätta mer och få rådgivning gällande evenemanget du ska hålla. Lättast är om du ringer till oss.
3

Vi återkopplar med ett förslag

Efter vårt samtal, kommer vi ge dig ett antal förslag på föreläsare som stämmer in på dina önskemål och behov.
4

Bokning och kontakt med föreläsaren

När vi har hittat rätt föreläsare till dig och du väljer att boka genom oss på Speakers&friends, får du snabbt ett bekräftande avtal från oss. Därefter får du också direktkontakt med föreläsaren du valt för att tillsammans stämma av evenemangets innehåll och upplägg, samt andra praktiska detaljer.

Relaterade föreläsare

Nicklas Bergman

Anne-Marie Eklund Löwinder

Sofia Svanteson

Jonas Kjellberg - Föreläsare / Föreläsning - Speakers&friends

Jonas Kjellberg

,

Vill du boka Jonas Kjellbergsom föreläsare?

Hör gärna av dig till oss på Speakers&friends för vidare diskussion och för att boka Jonas Kjellberg som föreläsare!